Wednesday, May 13, 2009

buat pertama kali ~di tag oleh Eddy & Siddiq~

Jom Jawab!

1. Anda rasa anda hot? 

# tidak sama sekali(cewah...hahah)

2. Upload gambar kegemaran anda.


3. Kenapa anda suka gambar ini?

#hadiah besday paling sedap thn lepas. (thanx to anak buah aku)

4. Bila kali terakhir makan pizza?

  # 31 January09 bersama UTP Gamelan Group ^_^

5. Lagu terakhir yang anda dengar?

  # Dewa-Hadapi Dengan Senyuman

6. Apa yang sedang anda buat selain daripada selesaikan tag ini? 

# makan cendawan goreng...nyum3

7. Selain nama sendiri, anda suka dipanggil dgn panggilan apa? 

# nurul (sorang je kt utp ni pggl aku nurul-> rumate aku)

8. Tag lagi 6 orang :

1. farid izzat - org plg lama aku knl dlm utp

2. ahmad afif - baru kenal 

3. dina - cosmetku 

4. diyana - peminat pooh&tigger

5. abg amin - wujud lg ke blog dia?

6. sape2 je yg rjn nak wat..

*Soalan seterusnya ada kaitan dengan orang-orang yang anda tag…

9. Sapa No 1 pd anda? 

# 8 thn aku knl bdk neh..byk perubahan.. hahah~

10. Orang nombor 3 ada hubungan dengan sesiapa?

  # dengan keluarga dia..

11. Kata sesuatu berkenaan dengan orang nombor 5. 

# suka usik org & baik :P

12. Bagaimana pulak dengan orang nombor 4? 

# peramah dan ceria orgnye..suwettt kn..

13. Siapakah orang nombor 2? 

# kenalan baru bdk uthm

14. Bagi pesanan pada orang nombor 6? # walaupun aku xtau knpa wujudnya tag mnge'tag' ni tp disebabkn xde kje, aku pun buatla..so bt je la klu da xtau nk post ape~

 

3 comments:

~nEeYsA~ said...

i like big donut apple!
yummy2!
mok sigek!
hehe

Nurul Haniza said...

tgu kta jumpa,lak kta2 mkn sama2 keh!^_^

Siddiq Mahyildin said...

panggl nurul gak ah..bleyh??