Monday, July 19, 2010

Ouchh!


Ahha..cun x kaler kuku ngan baju? sesuai kan,sama kaler gitu...biru ngan biru..

Oucchhh,sakitla..isk3... perhatian ye, ini bukan pewarna kuku mahupun inai kaler biru, tapi tu adalah cat yg tertumpah ke atas jari..ok salah gak..

Ini adalah pesanan penaja, sila berhati2 sewaktu menutup pintu bilik anda atau apa2lah pintu yg lain..kalau x, dapatlah pewarna kuku free..tau mmg byk org pernah kena kan..tapi mcmana nak main gambang ni.. :( dhla dis week ada preview utk perform kt DFP.. sori ye kpd Sanggar Kirana, haniza hanya mampu main menggunakan tgn kiri utk sehari dua ni sbb jari msh berdenyut dan denyut dan denyut..jari2 len tu pn ikut bersedih gak..


Happy Wedding Day Kak NOla! 18 July 2010~ ^__^

6 comments:

pESAwah said...

sembuh dengan cepat ye niza :) jage cik kuku baik2 tau

Gg said...

ouchhh
msti saket kn?
color pun cukup seramm!
smga cepat elok :)

Nurul Haniza said...

maceh ddy ^^

dh brubah kaler dh gg,jd itam da..isk2..thx ye!

sipisenan said...

kesian.. kes ko sme ngn aku.. klw aku, terkepit kat pintu krete..isk2. papepon, cepat smbuh kay.. =)

Azuan Shahri said...

Pehh..Mesti sakit gler..Smoga cepat sembuh!

Nurul Haniza said...

sgt mgharapkn cpt sembuh juge..tq! ^^