Saturday, March 28, 2009

Cuti-cuti ke Melaka!

Salam wbt.

Habis dah pun cuti seminggu.. waktu cuti teringin nak balik awal konon2 bolehla menyiapkan beberapa kerja yang tak siap2 lagi.. tapi bila da balik awal ni(walaupun cuma awal sehari) tak tau pulak nak buat yang mana satu.. Tapi takpela, demi mengisi masa yang tak seberapa lapang ni, aku pun rindu nak mencoret serba sedikit apa aktiviti waktu cuti baru2 ni....


Mula2 sekali, nak ucap
Terima Kasih banyak2 pada seseorang yg sudi bawa aku jalan2 + makan2 gi Melaka time cuti.. FREE pulak tu.ngeh3... Cadangnya nak pusing sekitar Batu Pahat je, alih2 dapat gi Melaka pulak ye.Ish3..xsangka kesampaian dah keinginan nak jalan2 gi Melaka. Walaupun sehari je, kira okela! Pusing punya pusing, malam jugak sampai rumah..fuh..letihhh~
Apapun, sepanjang perjalanan tu, bukan setakat dapat tengok tempat orang tapi yg lebih pentingnya, aku menerima banyak nasihat berguna yg boleh dijadikan panduan untuk masa2 akan datang. Proses pertukaran pendapat yg sangat menarik..chewahh...hahah. Terima kasih sgt2! ^_^


Apa kat belakang tue...


Meh dekat2 kite amik gambo... :D ala,cayang2! haha~


Selamat datang ke Melaka! panas terik nih..fuhh..~


Bertuahnya hang~ = Hang Tuah

Menikmati pemandangan dari atas...



1 comment:

Roselane said...

i was here.hehe.i mean read on u page.